Froggi

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Linda - 7 januari 2012 19:29

                                                  
        hej hej :)








nu ska jag se på stjärnorna på slottet, haha! :)



ha en bra kväll! <3



puss!

Av Linda - 7 januari 2012 13:32

                                                  
                 godmorgon på er :)


vaknade för några timmar sedan , men har typ bara suttit och chillat och tittat på gossip girl! <3 mys! <3


jag tänkte ge er några bra tips när man har korsett , och det spelar ingen roll om man har nattkorsett eller dag korsett :) för oftast så sjunker självförtroendet rejält när man tvingas att ha en tjock plast grej på sig varje dag... eller ha så fruktansvärt ont så man vet inte vad man ska göra och man vet inte hur man ska orka med en helt normal vardag helt enkelt!   jag har också varit där nere men nu är jag på väg upp igen , och det kommer ni också att vara ! tro mig! <3


här kommer tipsen :)


. försök att vara så öppen som möjligt med att du har skolios och korsett, visst du kommer att få blickar på dig och folk kommer att ställa frågor, men det kommer att vara värt det i slutändan, för efter någon vecka så bryr sig ingen längre! :)


. om det känns jobbigt med kläder och så, köp mycket tights det hade jag :) strumpyxor och tighs är helt klart en korsettmänniskas bästa vän! <3 :)


. om du känner att du halkar efter i skolan, för att du har ont och så! tvecka aldrig att prata med dina lärare! för det är bättre att göra ett prov när du mår bra , än att göra ett när ryggen är som värst! 


. om det går försök att ha någon fysisk aktivitet att göra på fritiden :) och då säger jag inte att du måste gilla fotboll och så för det gör absolut inte jag!! men det räcker att gå ut och gå lite bara... för ibland så har det varit så för mig att en promenad tar bort lite smärta ... men det ska du ju inte göra om läkarna har sagt något annat!  såklart ;)



. det kan vara bra att gå till en sjukgymnast om man känner att man har extra ont och så! då kanske man ska göra det regelbundet, vem vet smärtan kan ju dämpas! :D


. ta gärna kontakt med någon annan som har skolios ,jag lovar det hjälper! och då kommer du garanterat att hitta mer motivation till att använda korsetten! :)



så nu fick ni lite tips :) hoppas ni gillar dom!






Don't look at me

Everyday is so wonderful
Then suddenly
It's hard to breathe
Now and then I get insecure
From all the pain
I'm so ashamed

I am beautiful
No matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful
In every single way
Yes words can't bring me down
Oh no
So don't you bring me down today

To all your friends you're delirious
So consumed
In all your doom, ooh
Trying hard to fill the emptiness
The pieces gone
Left the puzzle undone
Ain't that the way it is

You're beautiful
No matter what they say
Words can't bring you down
Oh no
You're beautiful
In every single way
Yes words can't bring you down
Oh no
So don't you bring me down today

No matter what we do
(No matter what we do)
No matter what we say
(No matter what we say)
We're the song inside the tune
(Yeah, oh yeah)
Full of beautiful mistakes

And everywhere we go
(And everywhere we go)
The sun will always shine
(The sun will always, always, shine)
And tomorrow we might awake
On the other side

We're beautiful
No matter what they say
Yes words won't bring us down
Oh no
We are beautiful
In every single way
Yes words can't bring us down
Oh no
So don't you bring me down today

Oh, oh
Don't you bring me down today
Don't you bring me down, ooh
Today


vi hörs senare!


puss!


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards