Froggi

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Linda - 6 januari 2012 22:51

                                                  
      hej hej :)


idag har allt rullat på från början till slut :) började dagen med att sova ut lite, så käkade frukost runt elva, så härligt att kunna göra det :) och som plus på det så vaknade jag inte en ända gång i natt ni anar inte vilken grym känsla det är :) efter frullen så gjorde jag klart mitt svenska arbete alltså själva powerpointen, så nu ska jag bara kolla igenom lite så jag vet vad jag ska säga och så! och sedan är jag redo att redovisa ! great!


har också hunnit med att tagit bort alla julgrejer här hemma, så nu har vi ingen julgran längre... känns lite konstigt när man sitter där i vardagsrummet , det blir liksom att blickarna åker dit , där granen stod ;)  så det är väll typ det jag har sysslat med idag! :D


men måste också säga att jag känner att jag mår lite bättre just nu, försöker att se allt från den ljusa sidan ni vet ;) och har insett att mitt liv är så här nu, jag har ont och så är det bara! men det är ju inte mitt fel att jag har det!  har väll alltid vetat det egentligen , men nu börjar mitt huvud förstå det också... vilket är en bra känsla! :) jag känner mig inte lika stressad heller, och jag kommer garanterat inte var det efter nästa vecka heller... för då kommer ju allt med skolan att vara fixat! :)



nu tänkte jag titta lite på gossip girl och sedan blir det sängen som gäller!



  




hörs imorgon! lovar att uppdateringen blir bättre då!



puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards