Froggi

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Linda - 24 januari 2012 18:29

                                                  
           hej hej :) <3


dagen i skolan rullade på ganska bra faktiskt! flyttade om lite matte lektioner, snackade med sjukgymnasten om intyg osv :)


  



nu ska jag förbereda mig lite inför svenska redovisningen imorgon! whish mee luck!? :) <3



puss!

Av Linda - 24 januari 2012 18:29

                                                  
           hej hej :) <3


dagen i skolan rullade på ganska bra faktiskt! flyttade om lite matte lektioner, snackade med sjukgymnasten om intyg osv :)


  



nu ska jag förbereda mig lite inför svenska redovisningen imorgon! whish mee luck!? :) <3



puss!

Av Linda - 24 januari 2012 07:28

                                                  

       godmorgon godmorgon! :D




   

kommer så väll ihåg när jag fick det där paket med posten! det var den tredje korsetten jag fick, på typ ett halvår, eftersom dom tog fel mått och sånt hela tiden! jag trodde verkligen att jag skulle kunna använda den! men som ni vet så blev det ju inte så... just nu ligger den bara på mitt rum och skräpar, den får liksom inte göra någon nytta... eftersom jag inte får använda den nu pga, mina ryggmuskler :( jag vet att det här låter väldigt konstigt! men nu vill jag faktiskt kunna använda Urban!! för jag vill liksom vara säker på att min rygg inte blir värre!! :o så ärligt talat så saknar jag han lite!! <3 vill att det ska vara den 23 februari nu! så att jag får åka till sjukhuset och få reda på lite saker om skolios framtiden... haha :)

men men tyvärr så är det inte det! utan det är en helt vanlig tråkig tisdag!! så ska väll snart åka till skolan!!


 

hoppas ni alla får en jätte bra dag! så hörs vi senare :)!


puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards