Froggi

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda - 18 januari 2012 20:59

                                                  

       hej hej :)


har ni hört talas om det nya programmet , mot alla odds... som sänds på svt1? jag såg det idag och jag måste säga att jag blev verkligen förtjust i det programmet. och jag tyckte att hela historian liksom om programmet är verkligen imponerande! :) för er som inte vet vad det handlar om, så ska olika människor med olika slags funktionshinder ge sig ut på en expedition i Afrikas vildmark.


och jag blev så himla imponerade och stolt när jag såg det första avsnittet! för dom visar verkligen att man kan fortfarande genomföra saker här i livet, fast man har en funktionsnedsättning!  samtidigt som jag skriver det här till er så känner jag hur ett leende formas av mina läppar, och det är en grymt härlig känsla!



  


så även om livet är svårt och allt är jobbigt! så vet jag att ni kommer att klara det! för det kommer vi alla att göra, så nu citerar jag bilden ovan: just believe in your drems.....




med dom här orden vill jag passa på att säga:


sov gott världens bästa läsare! vet inte vad jag skulle göra utan er!


puss!!


Av Linda - 18 januari 2012 17:19

                                                  
  hej hej :)


idag slutade jag vi tolv super skönt med andra ord! <3 :) och då hade jag tid för att kolla på den första debatten från riksdagen som dom hade 2012 :) och jag måste säga att debatten var väldigt underhållande... och som vanligt så talade Reinfeldt väldigt bra...  kan inte riktigt förstå att vänstern tar upp samma frågor år efter år ;) men, men tur att man är olika... för annars blir det ju ingen demokrati ;)



  


puss! :)

Av Linda - 18 januari 2012 16:57

                                                  
                hej hej :)


såg det här klippet igår, tror att det är från någon film :)




jag har faktiskt aldrig sett en milwaukee korsett någon gång? men jag skulle faktiskt vilja testa en sån någon gång.. eftersom det är ju också en korsett :)  har ni använt en sådan någon gång? isåfall kommentera gjärna! <3 :)



men det måste också vara grymt jobbigt att använda en sådan korsett eftersom den håller ju upp hakan, så den är ju liksom klumpigare om man jämför med en bostonkorsett eller en nattkorsett... så jag skulle inte vilja byta ;) men som sagt jag skulle gärna testa en sådan någon gång!




  



nu ska jag försöka plugga lite musikteori!


puss! :)

Av Linda - 18 januari 2012 07:13

                                                  godmorgon godmorgon! :)


mår bättre idag, så om typ en kvart blir det att sätta sig i bilen och åka mot skolan :) jag har historia klockan 9.00, och sedan håltimme och sista lektionen för mig är engelska som  ligger sista timmen innan lunch... så idag slutar jag tolv, snacka om härligt!


ser fram imot morgondagen, för då blir det sjukgymnastiken i bassängen... :) ska bli skönt med lite värme! <3 :)



  




så jag hoppas att dagen blir okej! <3



vi hörs senare!



puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards