Froggi

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Linda - 25 januari 2012 21:04

                                                  
       hej hej :)


det blev inte så mycket musikteori plugg , råkade nästan somna ett tag där när jag försökte plugga in lite rytmer och sånt, så nu snurrar dom här orden i huvudet eller om det ens är ord?: DI DA DI DA DIDI.. haha, snacka om jobbigt ;)


  


så jag bytte ut musikteorin mot en stor kopp varm choklad, smörgås och musik! det känndes helt klart som en bättre kombenation, när det känns som man att man kommer att somna när som helst! :)



så nu tännkte jag gå och tvätta av sminket och sätta på mig en pyjamas och så hörs vi imorgon!


  



puss! :)




Av Linda - 25 januari 2012 17:01

                                                  
           hej hej :)


nu har jag äntligen redovisat! en sån grymt härlig känsla, att bara kunna lägga alla nervositet och allt annat jobbigt bakom sig och ta nya tag! känner att det har blivit lite mycket tjat om denna redovisning men nu är det slut på det ;) bra va?? :)


just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och väntar på mat :)  ska också försöka med att plugga lite musikteori och ta en liten promenad! måste säga att det känns himla skönt att snart är onsdagen slut! vill liksom ha helg nu!! :) <3





hoppas vaerkligen att länken funkar nu, eftersom det brukar va massor med krångel hela tiden!



men nu ska jag försöka dyka ner i noternas värld!



vi hörs senare!


puss!!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards