Froggi

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Linda - 8 januari 2012 20:29

                                                  
     hej hej :)


sitter just nu och funderar lite, mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu :) men jag vet att allt kommer att bli perfekt! haha ;)


imorgon är det första besöket hos sjukgymnasten på Malungs vårdcentral nu när jag har den här speciella agendan haha ;) :( , så det ska bli spännande :) för annars har jag bara varit där med farmor haha ;) och jag gick där för ett tag sedan och tränade i sjukhusets bassäng, men det hjälpte inget, och då hade jag liksom inte så här ont så det gjorde ingen nytta så jag slutade med det... men som jag skrev tidigare så ska det bli spännande!


  jag vet att hon ville undersöka ryggen och nacken , innan hon ville börja på själva behandlingen... själv tycker jag att det känns lite onödigt eftersom Per, min riktiga sjukgymnast eller vad jag ska säga , har ju redan kollat på ryggen och sagt varför jag har så ont... men jaja , det är väll bara att hänga på , antar jag ;)  om ni undrar varför jag inte går till per nu när jag har så ont? det är för att skoliosteamet ligger i Falun, och det tar typ 3 timmar att åka dit, och det blir långt att åka dit 2 ggr i veckan... och om jag skulle göra det så missar jag ännu mer av skolan, vilket inte är det bästa alternativet... så det är bäst att dom är lika bra i Malung som i Falun :D men det ska nog blir bra!



här är min agenda för imorgon:


. sätta alarm på 09.00, usch! men är det skola snart så är det!


. äta en riktigt mumsig frukost och sedan blir det en promenad med hundarna :) ska bli spännande att se hur ryggen känns efter det! haha, linda nu ska vi inte vara negativa ;) haha :)


. lägga till en sida till på mi powerpoint till svenskan.... även fixa vad jag ska säga och så!


. plugga lite mera matte!


. duscha!


. åka till sjukgymnasten!






hoppas att det här video klippet syns på bloggen nu! vet inte varför det krånglar ibland! :o någon som vet!



aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det gossipgirl som gäller! :)


sov gott!


puss! :)



Av Linda - 8 januari 2012 13:08

                                                  
   hej hej :)


sitter just nu i min sköna poncho, stavning :) och äter lite frulle :) ska starx försöka kolla igenom matten lite, har inte rört den på hela lovet, så det kanske är dags nu, eller vad säger ni:D haha :) man kan ju inte skjuta på allt hur länge som helst! bara för det är svårt...


här kommer lite grym musik:





det var ett tag sedan jag lyssnade på den låten! :) men ibland är det skönt med en liten nostalgi tripp, right?? :)


ha en toppen söndag nu!  för vissa av er är det här säkert sista dagen på Jullovet, så ta vara på den och umgås med vänner och familj! du behöver inte göra något specielt bara chilla om du känner för det! :) själv börjar jag på tisdag! <3



puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards