Froggi

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Linda - 10 januari 2012 17:15

                                                  
         hej hej :)


första skoldagen är nu klar! skönt! :) men gick bara på förmiddagen, ni kan nog gissa varför? :( :) ska bli så skönt när mitt schema är fixat! :) orkar inte med denna ständiga stress! men som jag har skrivit tidigare jag ska klara det och det gör vi alla! <3 :)


jo som ni vet så skulle jag till sjukgymnasten i måndags :) så nu har jag fått några övningar som jag ska göra en gång varje dag, och så var det att jag ska pressa ihop skulderbladen och höja upp axlarna och sänka ner dom , 4ggr varje timme, ska även också gå en promenad varje dag! och försöka lägga mig ner cirka 5 minuter under tiden som jag är in school !! det låter kanske lite, men tro mig det är svårt att få in det i min vardag! just ja jag ska även försöka gå en liten promenad under lunchen typ :) aja, det ska väll ordna sig! :)


men idag hsr jag faktiskt fått ihop det mesta:


. jag har gjort övningarna 4ggr varje timme...


. gått promenader...


. så nu har jag bara dom andra övningarna kvar! chill :)



  



haha vilka konstigt inlägg :) nu ska jag snart hoppa in i dushen och sedan blir det nog gossip girl, som gäller! mys!



puss! :)





what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards