Froggi

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Linda - 11 maj 2012 20:58

                                                  
  hejsan! :)


jag sitter just nu och lyssnar på musik och chillar lite med Lotta, mys! :) vad gör ni då? 



idag har jag varit i skolan som vanligt! hade musiklektioner nästan hela dagen, så det var ganska nice :) jag träffade också en efterlängtad vän :) så det var roligt! har saknat henne grymt mycket, så tomt utan henne i våran lilla klass... hon har varit borta jätte länge för hon är sjuk :( så nu hoppas vi verkligen att allt löser sig, så vi ses i skolan till hösten! eller hur?? du är så grymt stark vännen, ska du veta! <3



nu ska jag vara lite social med lotta :)


men vi hörs senare!


puss! :)









                                       

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards