Froggi

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Linda - 21 maj 2012 20:50

                                                  
                          hej hej :)


gud vad jag är trött, jag sitter här framför datorn och försöker att komma på något att skriva till mina kära läsare! men samtidigt känner jag hur mina ögonlock bara vill stängas, dom är liksom tunga att hålla uppe... men jag ska försöka få ihop något ;) <3 om jag ska samanfatta den här dagen med några ord så blir det, kaos, längtan, sommarkänslor, smärta och trötthet. kaos för att redovsiningen på eng tillsammans med en kompis, gick väll inte riktigt som jag hade planerat. längtan till ledigheten som just nu bara ligger och retas runt hörnet.. som ändå känns så himla nära , men ändå så långt borta från verkligheten. sommarkänslor för att det fina vädret hittade även till västerdalarna på eftermiddagen! strålande sol och en aning bli himmel, underbart! enligt väderapporten från SMHI så ska vädret hålla i sig ett bra tag nu, under onsdagen och torsdagen skulle vi få upp mot 20 grader iallafall. så det håller vi tummarna för, eller hur??


 vad har ni för väder just nu?? smärta från ryggen och revbenen under hela dagen, men då är det som vanligt, eller hur Linda? vet inte om jag har sagt till er att jag har börjat äta en ny medicin, stavning? har ätit den sedan i fredags och kan tyvärr inte säga att jag känner någon förändring smärtmässigt, däremot lite biverkningar. jag blir väldigt trött och lite halv yr och sånt. men det sa min läkare till mig att det var vanligt att man kännde så till en början, så det visste jag ju om. det kom ju inte som en chock direkt! frågan är då bara hur länge man ska känna av det?? och hur länge man ska ge tabletterna en chans?? :) och så klart blev det sista ordet trötthet, inte så konstigt kanske? med tanke på betydelsen till förra ordet.


så imorgon vill jag vakna upp till en sån här härlig sol på himlen! hoppas hoppas! håller både mina tår och fötter, för att det ska bli så! :) för visst blir tillvaron så mycket lättare och härligare om det är fint väder. det är till och med nästan så att det skulle kännas helt okej att sätta sig och plugga lite matte! ;) hihihi :)


jag hoppas att ni har haft en härlig start på den nya veckan! :)


nu ska jag snart borsta tänderna och hoppa i säng!


som sagt är galet trött! :)


sov gott!


puss! :)  

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards