Froggi

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Linda - 24 maj 2012 20:36

                                                  
                                  hejsan alla solstrålar! :)


vilket underbart väder vi har haft idag! så grymt härligt!! här var det cirka 26 grader i skuggan! underbart! :) dock så har jag känt av en hemsk smärta i ryggen idag, värre en vanligt faktiskt :( <3 så jag blev hemma idag och pluggade. istället för att titta på fotboll hela dagen med skolan. jag kände att jag behövde faktiskt prioritera lite, stavning? och fokusera på plugget som är kvar istället :) men jag hoppas att ni har haft en härlig dag i skolan\jobbet :) och att ni har kunnat njuta av det fina vädret som moder natur bjuder oss på just nu! :)


imorgon är det fredag, grymt skönt!! har dock ganska mycket att göra imorgon, så här ser agendan ut:


. 9 till cirka 12? :) nationellt prov i eng hörförståelse och läsförståelse...


. egentligen brukar en svenska timme ligga efter lunch, men eftersom vi är klara med den kursen så blir det nog ännu mera eng jobb då :) fast inte nationella då ;) <3 skönt!


. jag har också ett ensamble pass på eftermiddagen mellan 14-15.20, då ska vi väll träna inför spelningen och avslutningen! " se tidigare inlägg"..


. efter spelandet ska jag ha möte om hur hösten ska gå till och så, med studieplan osv! så det blir spännande! har höga förväntningar på detta möte :)


. efter skoldagen ska jag till farmor och farfar och äta räkmackor! yummi!


så ser mina planer ut för morgondagen! är lite nervös för nationella efter som andra redan har gjort det.. dom skrev det i onsdag förra veckan.. men men det ska nog gå bra! jag gör mitt bästa! men det ska bli grymt skönt när man har gjort det! :) för då är jag klar med alla nationella i år! grymt skönt!

  


 


    


åh gud vad jag vill åka till Kapstaden! <3 :) jag tror att det är viktigt att man har något mål , när det gäller just studier och såklart andra saker här i livet! för det gör verkligen att man blir motiverad! och som jag skrev i ett tidgare inlägg, jag vet verkligen vad jag vill! så nu när jag sitter i skolan på sluttampen av det här skolåret. när det bara känns jobbigt! och man vill bara sluta skolan. eller när skolan känns jobbig och svår, då ska jag försöka se dom där bilderna i huvudet! då lovar jag er, då kan ingen stoppa mig, haha! :) för här ska det pluggas!!

 så nu hoppas jag verkligen att allt löser sig med ryggen, så att jag kan ge 110 % i skolan. för nu vet jag verkligen vad jag vill!!


nu ska jag hoppa in i dushen!


men vi hörs imorgon!


puss! :)


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards