Froggi

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Linda - 25 maj 2012 06:32

                                                  
                              godmorgon! :)


gud vad varmt det är :) vaknade att att jag var helt svettig. så öppnade fönstrerna ;) haha, jag undrar hur svettig jag hade varit om jag hade använt nattkorsetten! omg! säger jag bara! men man klarar allt bara man vill! och i såna här stunder blir jag faktiskt lite smått stolt över mig sjäv för jag har klarar allt det där. jag har sovit i nattkorsetten när det har varir rena sommarvärmen, och vaknat upp med ett ett blött linne! ;) jag har gått där med dagkorsetten när det har varit 30 grader ute, under klänningen! när alla andra har legat i bikini och solat, då har jag inte kunnat gjort det, eftersom jag var tvungen att använda korsetten!! men jag har klarat allt det där nu! och jag måste faktiskt säga att jag är stolt över mig själv. lilla Linda fixade det! :) och det vet jag att ni också kommer att göra!


fast jag vet vilket helvete det är och särskilt på sommrarna. tack vare värmen! men ni ska se att ni kommer att klara det! vi är starka tillsammans! tännk så här: när ni verkligen känner att ni vill ta av er korsetten! ha den i 10 minuter till!


jag vill också tipsa om korsett tröjorna istället för linnerna.. för dom är mycket varmare! tro mig! :)


så kom ihåg nu! ni är så starka!


ni kommer att klara det!!


puss! :)  

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards