Froggi

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Linda - 14 maj 2012 21:12

                                                  
                               hej hej :)


måste säga att den här dagen har faktiskt varit rätt nice , konstigt nog! :) men först blev det sjukgymnastik och det här trodde jag aldrig skulle komma ut från min mun: men det gick faktiskt bättre på passet idag! jag har blivit mera medveten om att mina knän faller in i en konstig posetion , när jag sitter och står och sånt! men nu kan jag faktiskt kontrollera dom bättre! dock är det fortfarande svårt att hålla koll på dom när jag cyklar och sånt! för då lever dom verkligen sitt egna lilla liv! :( men känner mig ändå jätte nöjd!  efter det besöket väntade jag på Maria en stund, för att sedan ta andra dosen av sprutan! och snacka om att det gjorde ont! OMG! men nu är det över ;) måste också säga att min underbara vän Maria , var super duktig! hon är jätte rädd för sprutor, men hon klarade det! är så stolt över dig vännen! :) du är grym!! <3


efter sjukhusvistelsen blev det att gå till skolan, där väntade lite kaos till en början! men vad är vardagen utan lite drama? haha ;) jobbade med en engelska redovisning och geometri plugg :) var även med dom andra på samhällslektionen! som den riktiga so nörden jag är, haha! men jag älskar verkligen so ämnerna! <3 :) så vad gör man inte om man inte läser den kursen i år!? jo man hjälper dom andra med deras plugg ;) och jag tror faktiskt att det uppskattas! hoppas det iallafall! ;)


efter plugget åkte jag hem en sväng och käkade med familjen! och sedan av en ren slump mötte jag några vänner i centrum, så jag hängde med dom en stund innan dom skulle vidare med bussarna! så det var riktigt nice!!


så nu sitter jag här och lyssnar på Nicki Minaj, förrut fattade jag inte riktigt hur man kunde gilla henne... men nu tycker jag hon är as grym!  så här kommer musica! :)




haha det blev ett ganska långt och trist inlägg! men men ;)


nu ska jag ta fram lite saker tills imorgon!


puss! :)

Av Linda - 14 maj 2012 06:44

                                                  
                                  godmorgon!


usch är super trött och har super ont i revbenen! men idag tänker jag inte vara hemma, eftersom den här veckan är ju så himla kort. vi är lediga torsdag och fredag! och så ska jag ju till doktorn på onsdag, så det ska nog gå bra! :) jag tar en dag i taget, och så får vi se hur det går , bra va?? :) hoppas att ni får en bra måndag!


ska alldelles strax fixa mig lite! och sedan blir det att åak till sjukgymnasten ska vara där halv åtta :o och efter det blir det tagga spruta som gäller! men det ska nog gå bra det också! har ni tagit sprutorna mot livmoderhalscancer?? :) om inte, gör det! :)


  



ha en underbar dag nu!


så hörs vi senare!


puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards