Froggi

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Linda - 17 maj 2012 18:40

                                                  
                             hej hej :)



 Eva:

hej :) allt var fint ! vart köpte du tröjorna ?? :) kram


svar: hej Eva! vad roligt att du hittade min blogg :) tack så jätte mycket, vad glad jag blir! tröjorna är från New Yorker :) hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll!


Linda :)


  


vill också påminna er om att om ni har några frågor till mig, så är det bara att lämna en kommentar eller göra ett inlägg i frågerutan! så svarar jag så snabbt jag kan!


nu ska jag mysa lite med familjen, underbart!


puss! :)

puss! :)

Av Linda - 17 maj 2012 11:53

                                                  
                               godmorgon! :)


vad tycker ni om den nya designen?? jag älskar den! :) så skönt med lite nytt, tack så jätte mycket fina Jossan :) här hittar ni hennes blogg: http://jossyyss.blogg.se/


idag är det torsdag, en röd torsdag dessutom :) så skönt att få vara ledig lite! idag är mina planer så här:


. plugga med Nelson Mandela - SydAfrika redovisningen :)


. packa till lördagen


. plugga lite med eng redovisningen!!


. joggingtur med syrran kanske? ;)


så där har ni min agenda för dagen :) vad ska ni hitta på idag då??



nu ska jag ta tag i pluggandet!


men vi hörs senare!!


puss! :)  

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards