Froggi

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

who i want to be??

Av Linda - 28 maj 2012 12:47

                                                  
                          hejsan! :) <3


sitter just nu och lyssnar på spotify listan just nu lyssnar jag på mitt hjärta blöder med- Veronica Maggio! :) hon är absolut en av mina favorit sångerskor från Sverige :) vad tycker ni om henne?? :) idag är jag hemma och pluggar, har blandannat tränat till historia redovisningen som jag ska göra på onsdag! måste säga att jag är grymt nöjd med den! :) haha, ibland måste man få berömma sig själv, lite! eller hur?? :D <3 det blir så jobbigt om det bara blir kritik, haha ;)


men tillbaka till mitt historia arbete! jag ska prata om apharteid- systemet i Sydafrika, stavning?? :) jag valde det området för som ni vet så är jag typ helt förälskad i det landet och deras kultur! och en av mina absolut största förebilder är Nelson Mandela , så då tänkte jag varför inte slå två flugor i en smäll? haha :D <3



har ni någon förebild?? eller förebilder för den delen?? jag har många flera, men Nelson är absolut den största som sagt! :) 


nu ska jag fixa lite lunch och sedan blir det att återgå till plugget! ska även försöka hinna med en liten springtur senare på dagen! härligt!


hoppas att ni får en härlig dag!


puss!  

 

 
 
Linéa

Linéa

28 maj 2012 19:13

Hej på dig med! :)

http://swingee.blogg.se

 
Lovisa

Lovisa

28 maj 2012 19:59

Var gärna med i fototävlingen som jag har på min blogg nu! :)

http://ttwinklestar.blogggplatsen.se

 
Viktoria :)

Viktoria :)

28 maj 2012 21:35

sv; Tack så mycket! :)

http://teamvf.blogg.se

 
Josefine

Josefine

28 maj 2012 22:44

Åh vad bra att det verkar som att den blir bra!
Har en förebild,Ansel Adams,en fotograf som är känd för att fotografera mycket i svartvitt och jag älskar ju svartvitt så han är nog en stor inspiritationskälla för mig!

Sv: Hihi jaa det har jag verkligen :) <33
Ajdå men vi får helt enkelt hoppas på det bästa hjärtat!<3

Hihi aww du är också söt ju Linda ;) <3

Haha jaa var jättemysigt även om vi flyttade picknicken till hennes matbord istället ;)

Ha en fortsatt bra kväll Linda!
Kram! :D <33

http://jossyyss.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

29 maj 2012 15:42

Ja, Veronica är riktigt bra! :) Jag tror att Mitt hjärta blöder, Satan i gatan och Välkommen in är mina favoriter av henne! :)
Klart att man ska ha lite beröm ibland! Jag känner en som bara tänker negativt om sig själv. Om allt faktiskt XD <3 Det blir ju jobbigt i längden!
Jag har många förebilder. En av dem är du faktiskt, haha XD
Hoppas att du fått en fantastisk Tisdag!
Kram <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards