Froggi

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Linda - 1 februari 2012 22:19

                                                  
         hej hej :)


vill börja med att säga att promenaden gick helt okej, har fortfarande ont... :( men enligt sjukgymnasterna så blir det typ värre om man sitter stil, så jag måste väll tro på det , right?? :) annars så har jag haft en lugn kväll , spelat lite kort med syster och fixat min egen spec kaffedryck, eller vad jag ska kalla den :) super god iallafall :) har också kollat datorn och så, ointressant, haha :)


  


hoppas att ni har haft en underbar kväll! <3 :)


nu ska jag hoppa i säng för imorgon blir det röntgen som gäller! :)


puss!

Av Linda - 1 februari 2012 15:02

    


jag bara älskar den här låten, och inte bara för att det är kelly som sjunger utan för att jag blir så glad när jag lyssnar på den. och det är faktiskt en sådan  låt som hjäper mig att kämpa även fast det är jobbigt och svårt, och särskilt när man kommer till en pauspunkt eller vad man ska kalla det :) då är det bästa man kan göra att bara  fortsätta kämpa, visst det kommer att kännas vädligt jobbigt vissa stunder och det känns nästan som man vill bryta ihop. men tillsammans är vi alla starka och jag lovar er sakta men säkert kommer du att se ljuset genom tunnen, även fast det kanske känns som en evighet just nu, så kommer ljuset att komma det tar bara lite olika tid ... för som hon sjunger what dosent kill you makes you stronger!


  


nu ska jag hoppa i skor och jacka och så ska jag gå en liten promenad, ska bli spännande att se hur ryggen reagerar på det sedan :)


puss!


vi hörs senare ikväll! :)



                                                  
     


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards