Froggi

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Linda - 4 februari 2012 21:53

                                                  
           hej hej :)


så vad tyckte ni om melodifestivalen då? :) jag tycker att det var super! det blev massor med skratt vill jag lova tillsammans med min underbara familj! <3 :)


jag hittade så klart min favorit bland artisterna och det var så klart, Loreen! hon är så himla duktig och typ direkt från första tonen , så blev jag helt kär i låten! gillade också Afrodite :) deras låt var jätte mysig och härlig, så blev grymt besviken eftersom dom inte gick vidare, dom kunde väll ha gått till andra chansen liksom! när jag såg dom på scenen kom många minnen fram från senast när dom var där för tio år sedan! då var jag 6 år gammal och jag och mina systrar blev helt kära i deras låt och vi gick och sjöng den hela tiden. vi brukade låtsas att vi var afrodite ;) <3 och när man var så liten så var ju inte engelskan den bästa och mina systrar är mindre en mig, så låten blev verkligen inte som orginalet! hihihi :) underbara minnen...!! jag kan inte låta bli att le när jag skriver det här :)


vilka tycker ni var bäst ikväll? och har ni något spec melodifestival minne?? :)



åh den här låten är helt underbar!! <3


hoppas ni alla har haft en underbar lördag!


puss! :)

Av Linda - 4 februari 2012 15:58

                                                  
            hej hej :)


vet ni, nu har jag både gjort klart amerikanska och franska revolutionens uppsatser och dom är inlämnade och klara! så grymt skönt! :) så nu sitter jag och väntar på mat, här hemma blir det hamburgare tallrik som gäller, mumsigt! :) vad ska ni äta ikväll\idag? :)


måste också säga att ryggen har gått att hantera idag, vilket är grymt skönt! det känns liksom inte som jag ska bryta ihop varje sekund, hoppas att den förblir så åtminstone dagen ut ;) för man kan ju alltid önska eller rättare sagt hoppas! :)


ikväll är det premiär för melodifestivalen 2012 så det tänkte jag kolla in :) ska ni se på det? :)


  



nu känner jag lukten av mat!


hörs senare!


puss! :)

Av Linda - 4 februari 2012 09:59

                                             godmorgon sötnosar! :)


vaknade typ nyss för att det var så kallt, och vet ni hur många grader det är ute 28 minius snacka om kallt :o  så just nu sitter jag och dricker litte latte och försöker vakna till lite grann :) idag så blir det plugga för hela slanten som gäller! tänkte iallafall försöka bli klar med amerikanska revulutionen och börja lite på en text till franska! snacka om att det hade varit skönt att bli klar med lite måsten! :)  vet att inte det låter så roligt på en lördag, men men har man plugg så har man, eller hur?? :D så jag tänkte dela med mig av några plugg tips som jag har :)


. ha något form av system där du har planerat in läxor, fritidsakvtiviteter, läkarbesök och så vidare :) så jag skulle säga att en kalender är det bästa sättet! :)


. skjut aldrig upp något till dagen förre, då blir du bara stressad och då blir det ett dåligare resultat!


. om du börjar med tex en uppsats direkt när du har vaknat så har du mer tid ledig,atta göra vad du vill senare under dagen! :)


. ett bra tips är att skaffa en pluggkompis :) det behöver jag själv träna på, för jag vill gärna plugga göra allt själv, haha ;) någon mera som känner igen sig?? :)


så där fick ni lite plugg tips från mig, hoppas det hjälper! :)    


nu ska jag försöka bli klar med den första uppsatsen! :) wish me luck?                                        vi hörs senare!                                                          

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards