Froggi

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Linda - 14 februari 2012 21:22

                                                  
       hej hej :)


nu är alla hjärtans dag 2012 snart slut :) hoppas att ni har haft en härlig och bra dag! och umgåtts med folk som du mår bra av att träffa! :)


jag kan börja med att säga att jag är helt slut efter den här tisdagen ;) är så trött så att det känns som att minna ögon ska stängas när som helst! så jag ska fatta mig kort :)   


idag så spelade vi igenom låtarna tills spelningen imorgon :), vilket gick ganska bra! lite jobbigt att min andning är så knepp bara... för det påverkar liksom rösten vilket inte är så kul! men jag ska kämpa! :) skrev också klart referatet, stavning? på svenskan om ett projekt som heter liggande dans! och jagt blev faktiskt väldigt nöjd med den, huvudsaken är ju att man gör sitt bästa! för mera kan man ju inte göra, eller vad säger ni? :)


men måste säga att även fast jag är så hemskt trött så är jag grymt taggad till spelningen imorgon! <3 :)


tänkte också tips om en bok som jag läser just nu, den är så himla bra! jag streck läser den så fort jag får någon tid över så tar jag fram min lilla bok! härligt!


  


så jag tycker verkligen at ni ska ge den här boken en chans! :) tänkte också skriva lite vad jag tycker om den och så, när jag har läst klart den! vad tycker ni om det? :)


men nu måste jag hoppa i säng!


puss! :)


love you guys! <3

Av Linda - 14 februari 2012 07:54

                                                  
          godmorgon! :)


vill börja med att önska er en underbar alla hjärtans dag! :) <3 personligen så tycker jag inte att alla hjärtans dag är så mycket att fira , för det är ju inte presic bara den här dagen på året man ska visa att man älskar någon extra mycket!? eller vad säger ni? :) men jag säger inte heller att man inte får fira ;) <3


  


hihihi, min humor haha ;) <3


men nu ska jag snart dra iväg till ännu en ny dag på skolan, taggad, nej inte ett dugg :)!


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards