Froggi

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Linda - 26 februari 2012 21:13

                                                  
                    hej hej :)


måste säga att det gick super bra uppe i lindvallen! vad duktig vi är, hihihi :) men det tog sin lila tid också, kom hem vid tre\halv fyra någongång :) vi bokade också in några helger nu framöver :) så här ska det jobbas! ;) nej men det är faktiskt hekt okej, och så får man ju jobba i fjällen, så jag borde väll inte klaga, right?? man kan ju ha det sämre, hihihi ;) när jag kom hem hade pappa gjort en super god middag! mys! :) annars har jag typ tillbringat dom senaste timmarna tillsammans med glee :) tittar just nu på andra säsongen! och är helt fast!!


 


där fick ni dagens citat också! :)


resten av kvällen ska också spenderas med glee! <3 vad ska ni göra?


puss! :)

Av Linda - 26 februari 2012 06:49

                                              godmorgon! :)


nu sitter jag och äter lite frukost bara:) för om cirka en halvtimme ska jag åka till Lindvallen på lite jobb :) måste säga att jag är ganska taggad! ska bli skönt att ha taknarna på ett annat håll en stund ;) och inte bara på ryggen :( så därför ska det bli nice att jobba lite! för då har man så fullt upp med annat, så tiden hinner inte riktigt ikapp en, på samma sett som den gör om man bara är hemma :)  och så är det ju riktigt kul att åka upp till fjället en stund, också! <3



här ser ni alla backar som finns i Lindvallen! :)  

 

                                                  
                hoppas att ni får en toppen söndag!

vi hörs när jag kommer hem!


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards