Froggi

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Linda - 19 februari 2012 19:44

                                                  
        hello sunshines :)


sitter just nu och chattar med lite folk på skype och bara chillar! ska alldelles strax sätta på en kopp te och sedan blir det sängen som gäller! :)


imorgon är det sista veckan innan lovet, underbart! :) så här ser min lilla vecka ut :)


. måndag: träffa catrine och plugga musikteori, skola, sjukgymnastik


. tisdag: skola


onsdag: skola och kanske sjukgymnastik


torsdag: kom i kapp dag/ hemma :)


fredag: Falun , nervös till tusen! :(



hoppas att ni kan se videon, för som ni vet så brukar det krångla :p


men ni får ha en fortsatt underbar söndagskväll!


puss!


Av Linda - 19 februari 2012 12:08

                                                  
            hej hej :)


ledsen för att uppdateringen har varit så dålig, men kom hem nyss :) så jag tänkte berätta lite hur min helg har varit :)


fredag: the voice sverige :), räkor och annat mys! <3 med världens bästa! :) och lite plugg ;)


lördag: melodifestivalen, plugg, witney houstons begravning :( <3


jag har också kollat på en film idag, som jag har velat sett jätte länge men det har liksom aldrig blivit av ;) så då kanske ni undrar vilken film jag pratar om?


  


  


jag pratar om den underbara filmen Bodyguard, stavning? :) filmen var iallafall helt amazing! den är helt klart en av mina absoluta favoriter! och så är ju witney Houston! en av mina favorit sångerskor som jag skrev i ett tidigare inlägg! så bättre kan det ju inte bli! :)


usch, det är så himla sorligt att hon har gått bort! hon var/är ju en sådan underbar sångerska och legend! <3



i dag fyller också min lilla syster Frida 15 år! så grattis till henne! love you!

  


här kommer en länk till hennes blogg också : www.frridaah.bloggplatsen.se


nu ska jag plugga lite musikteori! :)


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards