Froggi

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linda - 3 februari 2012 19:57

                                                  

            hej hej :)


åh vad jag älskar den här låten!  alicia är verkligen grym och så är texten så strak!  det här är en sådan låt jag verkligen skulle vilja köra, men det händer bara hemma framför spegeln eller i dushen, haha :) för i den här måste man verkligen ta i och satsa allt! och jag vet inte riktigt om jag vill släppa ut den röstan så att alla hör, haha :) hör ni en estetare vågar inte använda sina röstrecurser, stavning? haha, ja det är sant! men någon gång kanske! för det skulle vara helt underbart!


finns det något som ni verkligen skulle vilja göra? :)


tänkte också dela med mig av några av mina absolut favorit sångerskor\sångare :


. Alicia keys

. Beyonce

. kelly clarksson

. robyn

. Aretha Franklin

. witney houston

. Jennifer Hudson

.  Monica Zetterlund

. Celindion

. Helen Sjöholm


där har ni mina sångerskor som jag ser upp till, mer en allt annat :) och här kommer dom manliga:


. Peter Jöback

. Ola Salo

.  ronlad keating, stavning haha ;)

. john Travolta

. Stevie wonder


så där har ni några namn, har säkert glömt massor nu! men konstigt nog så har jag nog mera kvinliga sångerskor som förebilder, men det kanske är bara för att jag är en tjej, haha vem vet :) vad tror ni? och vad har ni för förebilder, har vi någon eller till och med några gemensamma?!



den här låten är bara för mäktig! :)


ha en underbar fredagskväll nu!


puss! :)


Av Linda - 3 februari 2012 07:57

                                                  
         godmorgon godmorgon!


hoppas ni alla har sovit gott och är redo för sista dagen på arbetsveckan\skolveckan :) jag är faktiskt ganska taggad för fredag :) för idag fyller en av mina bästa kompisar Marielle 17 år! så ett stort grattis till henne! :)


  


jag börjar inte först klockan tio idag, så jag tänkte åka förbi sjukhuset och kolla om det finns en ledig tid i varmvatten bassängen! :)  jag tänkte inte träna eller lite kanske man bara at det lugnt... för dom säger ju att det är bättre att röra på sig så ska väll försöka med det! ;) <3


jag hoppas att ni alla får en underbar dag! :)


puss!


vi hörs senare!



what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards