Froggi

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Linda - 9 februari 2012 16:32

                                                  
    hej hej :)


har nyss käkat middag med familjen! idag blev det pizza riktigt slappt , men gott! :) har även fått min kallelse från sjukhuset nu, såg att dom hade skjutit upp tiden med 5 minuter haha, men jag är glad så länge det var 5 minuter och inte fem dagar! :)  skoldagen idag var helt okej , började dagen med det långa ensamble passet på tre timmar, det kanske låter långt men det är riktigt nice! vi hade lite körsång,pratade lite om hur man ska vara på scenen och tix och sånt som man kan ha , vi spelade ockå igenom ES11 setlista till våran spelning på onsdag! taggad, yes! :) efter det käkade jag lunch med vännerna och vi diskuterade lite olika saker som jag inte tänker nämna här på bloggen, men kan säga att det är lite rörigt just nu på kompisfronten.. klockan ett var det historia och vet ni vem som är klar med allt historia jobb tills veckan tio! jo, jag! snacka om skönt... så jag chillade faktiskt bara lite i typ en halvtimme och sedan traskade jag vidare till vårdcentralen och sjukgymnastiken! där blev det bassängträning som vanligt, och det känndes bra! :)


                                                  
                


nu ska jag snart hoppa in i dushen! :)


ha en underbar kväll! så hörs vi snart!


puss! :)

Av Linda - 9 februari 2012 07:13

                                godmorgon världens underbaraste läsare! <3 :)


torsdag idag då, snart helg med andra ord :) vilket ska bli jätte skönt! :) idag så har jag inte så många planer förutom skola och sjukgymnastik... som vanligt med andra ord :)



älskar den här låten, har typ blivit helt beroende av den , vad tycker ni om den?? :)


  


haha, bjuder på några gamla bilder på mig från sommaren 2010 :) gud vad härligt det skulle vara om det var sommar nu, vill ha värme!


nu sa jag snart dra till skolan! :)


men vi hörs senare!


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards