Froggi

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Linda - 10 februari 2012 10:21

                                                  
     hej hej :)


sitter på skolan just nu. har presic kommit från vårdcentralen :) det gick faktiskt jätte bra känner att jag fick lite positiv enegri, men det kanske inte är så konstigt eftersom det är fredag, eller hur? :)




I wouldn’t wanna be anybody else.
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else

Na na na
Na na na

I’m no beauty queen
I’m just beautiful me

Na na na
Na na na

You’ve got every right
To a beautiful life
C’mon

[Refrain]
Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says

Selena Gomez
It’s such a funny thing
How nothing’s funny when it’s you
You tell ‘em what you mean
But they keep whiting out the truth
It’s like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won’t let you touch the sky

Na na na
Na na na

I’m no beauty queen
I’m just beautiful me

Na na na
Na na na

You’ve got every right
To a beautiful life
C’mon

[Refrain]
Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful

Who says
Who says you’re not start potential
Who says you’re not presidential
Who says you can’t be in movies
Listen to me, listen to me
Who says you don’t pass the test
Who says you can’t be the best
Who said, who said
Won’t you tell me who said that
Yeah, oh

[Refrain]
Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful





  


nu ska jag försöka plugga lite! om vi inte hörs något mera idag, så önskar jag er en underbar fredag! <3


puss! :)

Av Linda - 10 februari 2012 07:19

                                                  
      godmorgon! :)


fredag idag då, super skönt med andra ord! :) idag så ser min lila agenda ut så här:


. klockan 9.00- sjukhuset


. sedan börjar min första lektion klockan 12.35


min sista lektion för dagen slutar klockan tre, efter det så tänkte jag åka till farmor och sova över där och bara mysa! :) vi ska äta räkmackor och annat mumsigt! så det känns som en bra fredag! vad ska ni göra ikväll? :)


  


visst är det bra att börja dagen med riktigt grym musik :) så här kommer musik! :)



nu ska jag fixa mig lite innan skolan, men jag ska försöka göra ett inlägg från skolan , eftersom jag inte kommer kunna blogga något ikväll :(


puss! :)


ha en underbar dag!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards