Froggi

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linda - 5 februari 2012 18:21

                                                  
          hej hej :)


nu börjar söndagen leda mot sit slut :) idag har jag mest chillat, pluggat musikteori, spelat piano och varit med familjen! det låter som en ganska bra söndag tycker jag, eller hur? :) vad har ni gjort idag då? :)


just det jag gick en promenad med syrran också, härligt!



nu ska jag försöka få tag på min lärare, så att jag vet när första lektionen börjar imorgon... ska ha musikteori, usch jag fattar inget, haha ;) sedan ska jag fixa en latte och ta en lång varm dush! <3 :)


  


vi hörs senare!

puss! :)

Av Linda - 5 februari 2012 14:21

                                                  
          hej hej :)


jag fick en fråga i från Vanessa, så jag tänkte svara på den här, eftersom du inte lämnade någon mail eller så :) hoppas det är okej :)


Vanessa:

hej jag har också fått en natt korsett brukade du använda din varje dag i början ??




svar: hej Vanessa! :) vad roligt att du ställde en fråga till mig :) alltid roligt med kommentarer och frågor :) okej, hoppas att det går bra med nattkorsetten! alltså när dom bestämmde att jag skulle korsettbehandlats så fanns inte nattkorsetten... så jag använde en bostonkorsett i 2-3 år innan jag byte till nattkorsetten... för att jag fick sådana exem av bostonkorsetten\dagkorsetten, så att jag kunde inte använda den till slut...  så när jag fick nattkorsetten så använde jag den fullt ut direkt, men det var väll bara så eftersom jag var är van med att ha på sig en stor plastsak, haha ;)


men jag förstår helt klart att man inte kan använda den hela natten direkt från början! eftersom det tar ju lite tid att vänja sig vid den :) men jag vill passa på att säga en gång till lycka till med korsetten! det kommmer finnas stunder när det är jobbigt och svårt! men jag lovar att du kommer att klara det om man bara vill och kämpar! :) <3


om du undrar något mera så är det bara att lämna en kommentar eller lämna en fråga :) du får också gjärna adda mig på msn: lyoove_@hotmail.com , om du vill prata!


kram på dig! :)


  


puss! :)


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards