Froggi

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Linda - 12 februari 2012 16:48

                                                  
           hej hej :)


vad tycker ni om den nya designen? :) jag tycker att den blev super nice och headern blev liksom häftig och annorlunda på något sett! så tack så jätte mycket Frida för all hjälp! <3 :)


helgen har varit helt underbar med god mat och trevligt sällskap :) och vet ni, det har nästan varit en helt plugg fri helg, så skönt! det behövde jag verkligen efter allt slit! :) nu längtar ja jätte mycket till sportlovet! ska bli så skönt att få vara ledig och bara chilla :) och det är inte så långt kvar, för vecka nio då smäller det! :)


har också tagit några bilder med tjejerna så här kommer ett smakprov från photoshooten ;)

  


vad tycker ni om bilden? :) ni ska få se flera bilder sedan, men tänkte spara några bilder tills nästa vecka :) bra va? :)



vill också skicka en tanke till Witney Houston som gick bort igår natt, världens bästa kvinnliga sångerska om ni frågar mig! ingen kan eller kommer kunna sjunga som Witney , hon var helt magisk!




nu ska jag hoppa in i dushen! :)


vi hörs senare ikväll! :)


puss! :)





what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards