Froggi

Alla inlägg under januari 2012

Av Linda - 1 januari 2012 22:37

                                                  
   tjena nattugglor! :)


känner hur mina ögon vill stängas, är jätte trött! :) men jag kännde att jag var tvungen att slänga in ett snabbt litet inlägg på bloggen först, bra va? ;)  tänkte skriva lite om mitt svenska arbete som jag håller på med :) det är nämligen så att vi ska redovisa om något som passar ihop med den linjen man går . och jag går estet, alltså en musiklinje , först så tänkte jag redovisa om Gosbel men jag kom liksom aldrig igång med det visste inte vart jag skulle börja.  så jag la det åt sidan och så funderade jag och funderade, och till slut så slog det mig bara! men hallå Linda du kan ju redovisa om att alla ska kunna syssla med musik!  det ska ju inte spela någon roll om man har något handikapp osv, man ska ju fortfarande få chansen att kunna syssla med musik. så under dagen så har jag hittat lite intressant fakta och sånt som jag ska ha med i min muntliga redovisning, som jag ska göra någon vecka efter lovet!  måste säga att jag tror att redovisningen kan bli grymt bra! vad tror ni?? :)


  



nu ska jag hoppa i säng och läsa trueblood!


puss!

Av Linda - 1 januari 2012 19:16

                                                 hej hej :)


har nyss sett på sällskaps resan i fjällen! alltså dom där filmerna är ju ett måste! så skönt att vara ledig och bara slappa och chilla! :) har också gjort en hårinpackning , underbart! :)


  


tror nog att jag ska sätta på twilight, var ett tag sedan sist! :)


konstigt inlägg, i now :)



puss!



Av Linda - 1 januari 2012 10:49

                                              godmorgon sötnosar! :)


hoppas att ni hade en jätte trevlig dag/kväll/natt igår med nära och kära! för det hade jag helt klart! :) jag har nyss käkat lite frulle och nu sitter jag och tittar ut genom fönstret, för där snöar det som bara den, mys! gillar ni snö?? 


  




nu ska jag njuta lite av denna morgon stund! för ni vet väll vad man säger? att morgonstund har guld i mun! :)





puss!


Av Linda - 1 januari 2012 00:34

                                                  
             




            vill passa på att önska mina underbara läsare ett gott nytt år ännu en gång! :) <3  var rädda om er nu, så hörs vi imorgon!



puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards