Froggi

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

remember december...??

Av Linda - 2 februari 2012 09:52

                                                  
        godmorgon godmorgon! :)


hoppas att ni har sovit gott och är taggad för näst sista dagen på skolveckan :)! själv har jag inte sovit så mycket har typ läst min bok hela kvällen\natten, inte så bra! men är ganska nervös för röntgen och så :( plus min dagliga värk, så kunde inte sova så bra :( jobbigt det där när man är jätte trött men kan inte sova ....




här kommer en gammal låt, men jag gillar den! vad tycker ni om den?? remember december?? ;)


aja, nu ska jag fixa mig lite måste åka om drygt en timme om jag ska hinna till sjukhuset :) :(


ha en toppen dag!


så hörs vi när jag kommer hem!



 
 
Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Julia och Hazal- Skoliosbloggen

2 februari 2012 18:03

Sv: men guud. De läkarna vet absolut ingenting! Ska man få någon hjälp över huvud taget är det bara riktigta läkare man kan vända sig till, vilket är synd:/
Min skolsköterska vet knappt vad en korsett är liksom!

Kram hoppas du får hjälp av dina andra läkare<3

http://julhaz.blogg.se

 
swaxu

swaxu

2 februari 2012 19:19

In och checka min underhållande blogg. Som sagt så uppträdde jag igår, läs mer om det på bloggen. Följa varandra via bloglovin? :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

http://swaxu.bloggplatsen.se

 
swaxu

swaxu

2 februari 2012 20:54

sv: tack så mkt! :D okej, ja klart vi följer varandra ändå!

http://swaxu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards