Froggi

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

side by side or miles apart...

Av Linda - 9 februari 2012 16:32

                                                  
    hej hej :)


har nyss käkat middag med familjen! idag blev det pizza riktigt slappt , men gott! :) har även fått min kallelse från sjukhuset nu, såg att dom hade skjutit upp tiden med 5 minuter haha, men jag är glad så länge det var 5 minuter och inte fem dagar! :)  skoldagen idag var helt okej , började dagen med det långa ensamble passet på tre timmar, det kanske låter långt men det är riktigt nice! vi hade lite körsång,pratade lite om hur man ska vara på scenen och tix och sånt som man kan ha , vi spelade ockå igenom ES11 setlista till våran spelning på onsdag! taggad, yes! :) efter det käkade jag lunch med vännerna och vi diskuterade lite olika saker som jag inte tänker nämna här på bloggen, men kan säga att det är lite rörigt just nu på kompisfronten.. klockan ett var det historia och vet ni vem som är klar med allt historia jobb tills veckan tio! jo, jag! snacka om skönt... så jag chillade faktiskt bara lite i typ en halvtimme och sedan traskade jag vidare till vårdcentralen och sjukgymnastiken! där blev det bassängträning som vanligt, och det känndes bra! :)


                                                  
                


nu ska jag snart hoppa in i dushen! :)


ha en underbar kväll! så hörs vi snart!


puss! :)

 
 
Nathalie

Nathalie

9 februari 2012 17:02

Sv; Jorå! :)
Längar du till helgen?
kram

http://nathalies.nu

 
Josefine

Josefine

9 februari 2012 21:00

Låter som om du har haft en helt okej dag idag,skönt att höra att de inte sköt upp tiden till sjukhuset med en alldeles för lång tid :) Och du vet ju att du kan prata med mig om vad som än känns jobbigt,finns alltid här för dig min fina,fina vän,vad som än händer! <3
Om du vill ha tips på vad du kan skriva om så kan jag rekomendera att skriva om personliga saker,allt ifrån saker som gör dig glad till det som gör dig arg ledsen,du kan skriva om hur du påverkas av vissa saker,kanske finns det något som du stör dig rejält mycket på i samhället eller i skolan,kanske finns det någonting du älskar i samhället eller i skolan.Du kan lägga upp musiktips eller tipsa om roliga videos,vad som helst.
Jag brukar alltid köra en låt och en liten text om vad jag tycker om låten och vad dne reprensenterar för mig och vad den betyder för många,hur den påverkar mig och så när jag verkligen inte har någonting att skriva om men verkligen vill skriva något.
Hur som helst,ha det så toppenbra nu Linda och så får vi ta och ses eller något på lovet om några veckor,kanske kan komma upp till dig eller något.
Miljoner kramar till dig min fina Linda! Love u <3 :D

http://highhopes.bloggplatsen.se

 
Alicia

Alicia

11 februari 2012 20:53

Skönt att du mår bra ! Det känns jobbigt med ryggen när det är såhär kallt, man blir stelare än vanligt hehe :)

Ha en fortsatt bra lördag! <3

http://namnetblevalicia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards