Froggi

Alla inlägg under maj 2012

Av Linda - 8 maj 2012 21:33

                                                  
                                  hej hej :)


kom nyss hem från farmor, så nu sitter jag och fikar lite bara ska snart hoppa i säng är grymt trött! inte för att jag kommer kunna sova så mycket! men jag är glad för varje timme ;) <3 idag har dagen varit okej, lektionerna rullade på bra! har dock haft en sjuk hemskt smärta i nacken och ryggen efter träningspasset hos sjukgymnasten! så det är inge vidare! men jag försöker iallafall :) har också gått 2 promenader idag, så det känns bra!


var ju också hos skolläkaren igår, och jag har växt en cm till! usch, dom som sa att jag hade växt klart i falun... usch snacka om att jag blev\ är orloig över krökarna nu... aja, det blir som det blir! jag tror också att han blev väldigt förvånad skolläkaren, att jag hade så stora krökar! haha, han är säkert inte van att se någon skoliosrygg med andra ord! eller vad tror ni? :) <3


vad har ni gjort idag då? hoppas att ni har haft en härlig tisdag! <3 :)


nu ska jag snart sova!


men bi hörs imorgon!


puss! <3

Av Linda - 7 maj 2012 06:25

                                                  
               godmorgon solstrålar :)


sitter just nu och dricker lite te har nyss käkat frukost och pratat lite med brosan :) <3 det är ganska fint väder här idag solen skiner och himlen är blå, dock är det typ 3 minus just nu... men klockan är ju bara halv sju, så det ska nog hinna ändras! har ni fint väder??


idag ska jag till skolsköterskan klockan nio på en sån där undersökning, där dom kollar längd, vikt, rygg och sånt :) sedan får jag se om jag ska träffa skolläkaren på eftermiddagen ;) annars är det en helt vanlig dag på schemat! ska också försöka få några promenader idag! hoppas vädret blir nice!!



där fick ni lite härlig musik också! :)


nu ska jag fixa mig lite!


ha en härlig måndag!


puss !

Av Linda - 6 maj 2012 20:30

                                                  

                       hej hej :)


jag tänkte visa er några bilder på min rygg... har aldrig gjort det förut, men det ska nog gå bra!



man ser ganska tydligt hur det krökar sig där nere... och att jag har typ en puckel där uppe ... på den där bilden böjer jag mig ner rakt fram :)


    


    


här står jag helt rakt... :)



hoppas att bilderna är okej, tog dom nämligen med mobilen.. så kvaliten är ju inte den bästa!


men nu ska jag snart hoppa i säng!


har haft en underbar dag i kupolen med bästa Eliza och Frida! tack så mycket tjejer för att ni gjorde min dag! :)


puss! :)

Av Linda - 5 maj 2012 21:50

                                                  
                     hej hej godingar :)


har haft en riktigt toppen kväll med bästa! :) först blev det god mat med familjen och vänner, yummi! :) <3 sedan blev det film och skratt med bästa tjejerna! <3 underbart! :) var också ute på en liten joggingtur med Eliza och Ulrika :) det gick faktiskt riktigt bra! känner av hostan lite, men det gick riktigt bra för ryggens del! :) men det brukar ju inte vara några större problem när jag springer med den! så det är ju bra!


här kommer lite bilder:


  


mums! :)


  



haha en liten bild på mig från idag :)


  


kvällsfika med bästa!


  


ulrikas fina hår! :) visst är det fint? :)


så nu fick ni lite bilder också :) nu ska jag snart fixa mig lite inför kvällen! :) imorgon blir det att gå upp ganska tidigt, ska åka till kupolen igen ;) fast med systrarna och Eliza! det kommer att bli riktigt nice! :)


men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!


puss!! :)

Av Linda - 5 maj 2012 11:41

                                                  
                     godmorgon , eller godeftermiddag kanske man ska säga??


för klockan är ju snart tolv, haha ;) jag älskar verkligen helger så skönt att få sova ut lite! men det är jag nog inte ensam om va? har iallafall nyss käkat lite frukost! så just nu sitter jag och lyssnar på lite musik bara , tänkte försöka få ihop ett CV också, så att jag kan skicka in det till kommunen! det som är så bra med att bo i malung, är att alla som är födda 95, får två veckor sommarjobb inom kommunen! det är riktigt nice! så jag tänkte söka lite olika saker, blandannat ett jobb på barnkolonin, som dom brukar ha varje sommar, det är även i närheten där jag bor, så det hade verkligen varit super om jag fick det! men vi får väll se vad som händer. ska ni sommarjobba något??


  



där kom en ful bild från i sommras, haha ;) men jag vill verkligen ha sommar nu! det är så himla härligt! :D dock kom det ju snö hit igår, men nu är det nästan borta!! så nu hoppas vi på fin väder!! right?? :)



nu ska jag försöka få ihop CV :)


vi hörs senare!


puss!

Av Linda - 4 maj 2012 11:51

                                                  
                    hej hej :)


idag vaknade jag till det här:




 


usch, jag som vill ha sommar nu :) eller fint väder iallafall... aja, men vädret ändrar väll sig säkert :) vem vet i nästa vecka kanske det är strålande sol och blå himmel igen! vi hoppas på det eller hur :)  åh, jag som ville grilla i helgen! aja, vi får väll se vad som händer :)


idag är jag hemma , såklart åkte lillebrosan på magsjuka.. och såklart skulle jag få en sväng av det också! haha love my life!!


men en rolig sak är att jag ska nog åka på en muf stämma snart, nice! :)



ha en underbar fredag nu!


glöm inte at ni är perfekta presic som ni är!


styrkekramar! <3

 
Av Linda - 3 maj 2012 21:05

                                                  
                hej hej :)


sitter just nu och myser lite med glass och choklad :) och såklart är musiken i hörlurarna, underbart! <3


måste säga att dagen har varit helt okej idag :) dock är jag fortfarande grymt förskyld , små hostar hela tiden och är snorig :( <3 hur är det med er? nationella provet i engelska tror jag faktiskt gick helt okej, man skulle skriva om olika orginisationer, stavning? jag skrev om street children... :) så hoppas på det bästa nu då! bara att vänta och se!


nu vet jag också vilka kurser som krävs för sjukgymnast , så hoppas verkligen att det går att få ihop :)



haha en helt okej låt :) vad tycker ni??


nu ska jag snart fixa mig lite !


puss :)

Av Linda - 3 maj 2012 06:27

                                                  
                    godmorgon! :) <3


vet ni jag ska få åka till smärtkliniken med ryggen! lycklig till tusen! <3


nu ska jag käka lite frulle och sedan blir det åka till skolan och tagga för nationella i engelska ;) men det ska nog gå bra! <3


puss!  

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards